Przeprowadzka!

Bloga już nie prowadzimy D: zamiast tego zapraszamy na forum LINK jako, że tylko tam można będzie się z nami skontaktować (no w sumie jeszcze przez gg D: ) i wyłącznie tam można będzie dostać linki do nowych chapterów. do zobaczenia na forum D:

poniedziałek, 17 listopada 2008

Bloody Monday 1

Nareszcie :) Oddaję w wasze rączki pierwszy chapter Bloody Monday. Ta manga naprawdę mi się spodobała *.* Jedna z lepszych jakie czytałem. Gorąco polecam ;]

Link



Tłumacz: no, ja też uważam, że ta manga jest zarąbiście ciekawa, ale... drugiego rozdziału szybko nie będzie. Zaskoczył mnie nawał pracy poza domem, a na dodatek moja złociuchna rodzicielka uznała, że nie mogę siedzieć tyle przy kompie i przed 11 muszę zejść, przy czym mogę sobie potem leżeć w łóżku do drugiej, jeśli nie chce mi się spać - wkurzające uczucie, tyle rzeczy można zrobić, a trzeba siedzieć bezczynnie ≧▽≦'

EDIT: Bakuman ma już nowego edytora i tłumacza ^^ w weekend przekonamy się jacy sa dobrzy :)

4 komentarze:

Joanna pisze...

Uwielbiam mangi o hakerach!

Akira_chan pisze...

Ahh...Zajebista manga...xD

Unknown pisze...

Zeje-fajna manga.

Akira_chan pisze...

Ahaha....Aki-cian ma zaciesz...:D
Już się bałam że odpuścicie sobie Bakumana...Wtedy sama bym się chyba musiała wziąć za tłumaczenie...Photoshopa też mam więc z edycją problemów by chyba też nie było...No w każdym razie thnx wielkie^^