Przeprowadzka!

Bloga już nie prowadzimy D: zamiast tego zapraszamy na forum LINK jako, że tylko tam można będzie się z nami skontaktować (no w sumie jeszcze przez gg D: ) i wyłącznie tam można będzie dostać linki do nowych chapterów. do zobaczenia na forum D:

sobota, 6 grudnia 2008

07-Ghost

Nowy projekt. :)

07-Ghost to manga fantasy autorstwa Yuki Amemiyi i Yukino Ichihary. Jest wydawana od 2005, ma aktualnie czterdzieści parę rozdziałów, w 2009 ma być anime.
Głównym bohaterem mangi jest Teito, dawny niewolnik, posiadający magiczną moc, który zdaje egzamin na oficera Imperium Brasburskiego. Po sukcesie w pierwszej części egzaminu końcowego odkrywa w szkole mordercę swojego ojca. Atakuje go, zostaje za to pojmany, ale ucieka. Musi opuścić szkołę i trafia do miejsca zwanego siódmą dzielnicą. Zostaje wciągnięty w walkę między Verlorenem (Bogiem Śmierci), a „istotami światła” (tytułowymi Siedmioma Duchami) przysłanymi, dla przeciwstawienia się mu.

Zapraszam do pobierania pierwszego rozdziału.

Anyway, rozdział 12 Nabari w naszym folderze ^^

9 komentarzy:

Joanna pisze...

Fajna manga, przeczytałam ją do 7 rozdziału (z polskich skanacji). *o*
Życzę owocnej pracy nad tym projektem. ^^

anonymouse pisze...

Ty, to jakaś grupa to tłumaczy? XD
Ej, no. To następny będzie ósmy XD

Asce pisze...

Jak następny będzie tłumaczony dopiero 8 rozdział to niech Pralinee poda przynajmniej stronę gdzie można przeczytać/ściągnąć 6 pozostałych :D

anonymouse pisze...

O, fakt. To by się przydało, bo ja ich nie mogę znaleźć xD; swoją drogą, wow. Już drugi projekt Kuroi Chou przypadkowo podbieramy o_O'

Hiruma pisze...

Fajna Manga wielkie THX za nie


Ps. Kiedy będzie można przeczytać 2 Chapter Blood Monday???

anonymouse pisze...

nie wiem nie wiem, nie chce mi się tego robić >.< czasu też nie mam za dużo >.< do mokona powinienem się wyrobić, ale niczego nie obiecuję

Joanna pisze...

Już znaleźliście grupę, która to tłumaczyła? Jeśli nie, to macie link do tego projektu - http://www.kuroichou.fora.pl/projekty-aktywne,33/ . Trzeba się zalogować, jakby co.

Boomerek pisze...

a co z tłumaczeniem Bakusia ? >>"

Ja już cały dzień mam oczyszczone skany gotowe w każdej chwili do edycji... a mam tylko pierwsze 9 stron >_>

Prosiłbym pana tłumacza o kontakt jak najszybszy 7707163 -gły gły .

A jeżeli Bakuś się wam znudził... [a dochodziły mnie i takie słuchy] i nie chce wam się nim zajmować to rzućcie projekt żeby inna grupa mogła go przejąć, bo to jest znęcanie psychiczne nad fanami Bakumana xD

anonymouse pisze...

Denerwujesz mnie.

Masz farta, że w ogóle dostałeś tłumaczenie do tych 9 stron. Jakby nie było masy innych rzeczy do zrobienia przez te 10 minut...

Do ciebie na gg nie napiszę, bo mnie zablokowałeś :)

A Bakuman faktycznie się komuś znudził, nie "doszły cię i takie słuchy", tylko pisaliśmy tutaj, na blogu - znudził się mi i jednemu edytorowi. Teraz projekt przejął kto inny. Swoją drogą, kto zabrania robić innym grupom Bakumana? Naruta chyba dwie robią...